оп
08.05.2019 | 15:45

Державна служба зайнятості активно розвиває нові сервіси та змінює підходи в обслуговуванні клієнтів. З початку року в діяльності служби запроваджено інститут кар'єрного радника. Ця новація стала першим, але доволі рішучим кроком у модернізації самої служби як конкурентного провайдера послуг на сучасному ринку праці.

Починаючи з 22 квітня, упродовж місяця директор Чернігівського міського центру зайнятості Світлана Серб веде прийом громадян щосереди і щоп’ятниці.

Сподіваємось, що такий формат надання послуг стане новою сторінкою в обслуговуванні клієнтів служби, адже керівник центру зайнятості зможе усвідомити, які зміни реально відбуваються і що варто зробити задля покращення наявних сервісів надання послуг.