14.07.2016 | 11:40

У час реформування державних установ у адресні сервісні служби, шлях оптимізації та модернізації проходить і служба зайнятості, опановуючи нові форми та методи роботи. Як зазначила директор Чернігівського ОЦЗ Лідія Падалка: основна концепція змін – максимальне сприяння в працевлаштуванні безробітних, оперативне забезпечення роботодавців, які подали вакансії, персоналом, індивідуальний підхід до кожного клієнта, підвищення культури обслуговування та створення атмосфери доброзичливості й довіри між відвідувачами і працівниками служби.

Для досягнення цієї мети з квітня 2016 року впроваджується новий Регламент роботи. У центрах зайнятості з’явилися адміністратори залу. Вони зустрічають людину, щойно та переступила поріг. Їх завдання - з’ясувати мету звернення до служби зайнятості, ознайомити з послугами, які можна отримати, актуальними вакансіями, допомогти швидко зорієнтуватися, щоб людина в повній мірі скористалася сервісами служби. Крім того, протягом дня адміністратор залу серед відвідувачів шукає претендентів для укомплектування вільних робочих місць та пропонує їх роботодавцям.

«Запроваджені новації стимулюють безробітних до активного пошуку роботи та нівелюють утриманські настрої, які базуються лише на отриманні допомоги по безробіттю, а також активізують співпрацю з роботодавцями», - наголосила Лідія Падалка.

Не секрет, що якість обслуговування залежить від фахового рівня працівників служби зайнятості, наявності у них відповідних знань і практичних навичок, тому нині обласний центр зайнятості активно проводить навчання своїх спеціалістів.

Так, 11-14 липня в Чернігівському МЦЗ відбулися навчальні семінари-практикуми для фахівців базових центрів зайнятості, які виконують функції адміністратора залу. Спочатку теоретично, а потім на практиці учасники освоїли обов’язки адміністратора. Заступник начальника відділу організації профорієнтації та профнавчання ОЦЗ Марина Кривопала зазначила, що кожен фахівець центру зайнятості, який виконує функції адміністратора залу, повинен досконало володіти законодавчою базою та ситуацією на ринку праці, щоб кваліфіковано надавати інформаційні послуги про вакансії, роботодавців, методи пошуку роботи, послуги служби зайнятості.

У той же час у Чернігівському ОЦЗ для технологів-організаторів базових центрів зайнятості був проведений семінар-тренінг «Застосування концепції рекрутингу в діяльності служби зайнятості за Регламентом роботи центрів зайнятості щодо задоволення потреб клієнтів».