21.12.2019 | 12:33

Рік добігає кінця, і традиційно в обласній службі зайнятості підбивають попередні підсумки діяльності, визначають пріоритети, ставлять чергові завдання, вчаться та обмінюються досвідом. Так, 20 грудня розпочалася дводенна нарада з директорами філій обласного центру зайнятості та Чернігівського міського центру зайнятості.

Як повідомила директор Чернігівського обласного центру зайнятості Лідія Падалка, протягом січня-листопада 2019 року в області послугами державної служби зайнятості скористалися 30,3 тисяч зареєстрованих безробітних. З початку поточного року за її сприяння роботу отримали понад 26 тис. осіб, з них 10 тис. зареєстрованих безробітних. При цьому 59% шукачів роботи були працевлаштовані оперативно до надання статусу безробітного.  Крім того, понад 3 тис. безробітних за направленням служби зайнятості набували нових професій та підвищували кваліфікацію, що на 17% більше у порівнянні з минулорічним показником. У громадських та інших роботах тимчасового характеру брали участь понад 6 тис. безробітних.

Серед позитивних змін - збільшення кількості вакансій, поданих роботодавцями до служби зайнятості. За 11 місяців поточного року їх надійшло 31,5 тис., що майже на 4% більше минулорічного показника.

Цього року до основних проблем ринку праці останніх років, а це - потреба забезпечення роботодавців кадрами в умовах демографічної кризи та значної трудової міграції, додались нові виклики. Йдеться насамперед про скорочення штату держслужбовців, працівників освіти та охорони здоров’я, державних лісгоспів, підрозділів Укравтодору, інших організацій. Тому наразі завдання служби зайнятості докласти максимум зусиль для оперативного повернення вивільнених людей до праці, наголосила Лідія Падалка.

На часі також і зміна пріоритетів у профорієнтаційній роботі. Наступного року головна увага приділятиметься дорослому населенню – безробітним та шукачам роботи з метою підвищення у них мотивації до праці, формування навичок техніки пошуку роботи, активізації внутрішніх та зовнішніх резервів.

З нового року в службі зайнятості з’являться консультанти роботодавця. Новий підхід до обслуговування роботодавців передбачає надання кожному з них комплексних індивідуальних послуг з урахуванням специфіки підприємницької активності регіону, особливостей розвитку регіонального ринку праці. «Роботодавці мають свідомо обирати службу зайнятості як єдину державну структуру, здатну на безоплатній основі швидко та якісно здійснювати добір потрібних працівників», - сказала Лідія Падалка.

Звертаючись до учасників наради, директор обласного центру зайнятості наголосила на необхідності дотримання законодавства України та надання якісних послуг клієнтам служби зайнятості в повному обсязі й на високому професійному рівні.

«Кропіткою злагодженою роботою усього колективу ми маємо змінити імідж служби зайнятості, - сказала Лідія Падалка. – Служба зайнятості – це не виплатна контора, а партнер, і усе, що ми робимо, спрямовано на працевлаштування шукачів роботи та підбір персоналу для роботодавців».

У рамках наради також відбулися тренінги для директорів на тему «Комунікативний процес: особливості професійного та міжособистісного спілкування. Явище конфлікту, стратегії та техніки поведінки в конфліктних ситуаціях» та «Налагодження контактів з роботодавцями та просування послуг служби зайнятості».