22.01.2020 | 14:51

Служба зайнятості продовжує реформуватися на вимогу часу. В 2020 році в її діяльності очікується чимало змін. В результаті модернізації безробітні і роботодавці отримуватимуть від служби зайнятості адаптовані до своїх потреб послуги для роботи в Україні. Про те, які новації буде впроваджено та як зміниться робота фахівців служби зайнятості, йшлося на триденному навчанні заступників директорів та фахівців по взаємодії з роботодавцями Чернігівського міського центру зайнятості та філій обласного центру зайнятості, яке розпочалося 21 січня в Чернігівському обласному центрі зайнятості.

За словами заступника директора обласного центру зайнятості Сергія Роговця, наразі служба зайнятості працює на повному ринку праці й, щоб конкурувати з численними рекрутинговими агентствами, треба мати суттєві переваги. І акцент має бути зроблено не лише на безоплатності послуг, а й на клієнторієнтовності, оперативності, зручності обслуговування, різнопланованості електронних сервісів.

З 1 січня 2020 року в роботу Чернігівського міського центру зайнятості та всіх філій обласного центру зайнятості запроваджено Інститут «Консультант роботодавця». За словами начальника відділу організації надання послуг роботодавцям Людмили Лисобикової, новий підхід до взаємодії з роботодавцями дозволить ефективно вирішити проблему «кадрового голоду»; підвищити зацікавленість громадян працювати легально на українських підприємствах; налагодити комунікацію з роботодавцями за допомогою зручних електронних сервісів; підвищити швидкість закриття вакансій; оперативно налагоджувати співпрацю з новоствореними підприємствами; надавати спеціалізовані послуги роботодавцям за цільовими групами; удосконалити систему підбору та професійного навчання безробітних для результативного працевлаштування.

Всім роботодавцям тепер надаватимуться індивідуальні послуги з урахуванням виду економічної діяльності, специфіки роботи та чисельності працюючих, а також особливостей розвитку локальних ринків праці.

Щоб знайти потрібного працівника і оперативно укомплектувати наявну вакансію, консультант роботодавця застосовуватиме у своїй роботі елементи рекрутингу. В чому полягає його суть присутнім розповів начальник відділу організації рекрутингу та партнерства у сфері зайнятості Станіслав Снитко.

Присутнім також презентували оновлену карту укомплектування вакансій та методику профілювання вакансій. Ці інструменти мають пришвидшити підбір кадрів для роботодавців.

Побудова довірливих стосунків з роботодавцями, доведення переваг співпраці зі службою зайнятості, обізнаність про їх кадрові потреби, специфіку економічної діяльності; підбір унікального комплексу послуг відповідно до їх запитів; надання послуг на високопрофесійному рівні із застосуванням електронних сервісів, за словами Сергія Роговця, саме таке завдання наразі стоїть перед консультантами роботодавців. Досягнення зазначених цілей можливе завдяки переорієнтації фахівців служби зайнятості з формальної реалізації своїх функцій на якісне обслуговування кожного клієнта, задоволення його індивідуальних потреб.