23.01.2020 | 16:00

Не секрет, що якість обслуговування в будь-якій сфері залежить від фахового рівня працівника, який надає послуги, наявності у нього відповідних знань і практичних навичок. Тому Чернігівський обласний центр зайнятості постійно проводить навчання своїх фахівців. Так, 21-23 січня в Чернігівському міському центрі зайнятості відбулися навчально-методичні семінари для фахівців міського центру зайнятості та філій обласного центру зайнятості, які виконують функції адміністратора залу.

За словами начальника відділу організації сприяння працевлаштуванню Чернігівського обласного центру зайнятості Олени Кульгейко, найголовнішим завданням цих фахівців є пошук роботи людині «вже і відразу». «Саме від адміністраторів залу залежить, як швидко й якісно буде працевлаштований шукач роботи та, відповідно, укомплектована вакансія», – зазначила вона.

Адміністратор залу першим зустрічає людину, щойно та переступила поріг. Його завдання - з’ясувати мету звернення до служби зайнятості, ознайомити з послугами, які можна отримати, актуальними вакансіями, допомогти швидко зорієнтуватися, щоб людина в повній мірі скористалася сервісами служби, зокрема розповісти про ті, які можна отримати онлайн. Йдеться, насамперед, про «Електронну чергу», «Освітній портал державної служби зайнятості», власний вебсайт служби зайнятості.

Спочатку теоретично, а потім на практиці учасники удосконалювали свої знання обов’язків адміністратора. Начальник відділу організації профорієнтації обласного центру зайнятості Марина Кривопала під час навчання зазначила, що кожен фахівець, який виконує ці функції, повинен досконало володіти законодавчою базою та ситуацією на ринку праці, щоб кваліфіковано надавати інформаційні послуги про вакансії, роботодавців, методи пошуку роботи, послуги служби зайнятості.