Задля покращання сервісного обслуговування шукачів роботи і роботодавців службу зайнятості модернізують. Наступного року в її діяльності очікується чимало змін. Про те, які новації буде впроваджено та як зміниться робота фахівців служби зайнятості, йшлося на дводенному семінарі-навчанні, що проходить 7-8 грудня в Чернігівському обласному центрі зайнятості. Навчання проводили начальник управління надання послуг населенню Департаменту реалізації політики зайнятості Державного центру зайнятості Інна Бондіні та заступник директора Чернігівського обласного центру зайнятості Сергій Роговець.
Наприкінці жовтня поточного року Постановою Уряду затверджено зміни в технологічні процеси обслуговування клієнтів служби зайнятості - роботодавців і населення. Це експериментальний проект, який реалізовуватиметься протягом наступного року. Так, у службі зайнятості окрім кар'єрних радників та консультантів роботодавця з’являться спеціалізовані кар'єрні радники та адміністратори центрів зайнятості. Ці фахівці будуть зосереджені виключно на вивченні ситуації кожного клієнта, пошуку підходящих вакансій шукачам роботи і персоналу роботодавцям.
За словами Інни Бондіні, акцент роботи служби зайнятості буде зроблено на клієнторієнтовність, адресність та оперативність послуг, зручність обслуговування, розвиток електронних сервісів.
Учасники заходу під час навчання розглянули та обговорили функціональні обов’язки кожної категорії фахівців, їх взаємодію, перерозподіл функцій.